Panoramaroute - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu Panoramaroute - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Panoramaroute

Door: Kees en Lia

Blijf op de hoogte en volg Kees en Lia

21 September 2023 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Verslag donderdag 21 september

Zeven uur melden bij het ontbijt want vandaag weer een drukke dag: de Panorama route.

Via Sabie rijden wij naar Graskop om God's window te bewonderen. Een klim die ik (Kees) best wel mee vond vallen.

Vervolgens naar deLisboa watervallen. Leuk.

Opnieuw de bus in, op weg naar The Chubby Pig Eatery. We hadden alles van tevoren besteld dus met anderhalf uur had iedereen de buik vol. Weer de bus in op weg naar de Blyde River Canyon om de Three rondavels te bewonderen. Lia nam hier toevallig een foto van een Red Wing sparrow, de nationale vogel van Zuid-Afrika.

Weer de bus in op weg naar de Bourkes Luck Potholes, een wandeling van 800 meter naar beneden, en dan weer 800 meter omhoog en het is hier best warm,maar Lia heeft net een kek hoedje tegen de zon aangeschaft dus er kan nog maar weinig mis gaan.

We zitten nu weer in de bus, 7 kwartier naar de lodge.

De wandeling was interessant en leek korter dan door Louis was aangegeven. Maar warm was het zeker!

Straks een warm buffet in de lodgeen dan uitslapen, morgen ontbijten om 08.30 en vertrek om 10.00 uur. Morgen safari!

• 21 September 2023 - 20:00

Vera:

• 21 September 2023 - 20:42

Ans:

Dat was een volle dag. We volgen jullie met ons fotoalbum erbij zodat we de beelden weer vers hebben. Groetjes uit regenachtig Blokker

• 24 September 2023 - 09:55

Els:

Wat klinkt het allemaal bekend, ben ook weer een beetje in Afrika. Geniet lekker mee. Groetjes aan allen.

• 25 September 2023 - 13:03

Lotte:

Ik geniet van de verslagjes! en wat een prachtige foto's! heel veel liefs en groetjes daar!