Richting Durban - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu Richting Durban - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Richting Durban

Door: Kees en Lia

Blijf op de hoogte en volg Kees en Lia

02 Oktober 2023 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Verslag zaterdag 30 september

Vandaag richting Durban. Onderweg passeerden we een file van 14 kilometer aan vrachtwagens, geladen met steenkool, die door een staking van het havenpersoneelmaar mondjesmaat gelost konden worden.

Durban warm en erg crimineel. Op eigen risico mochten we het één en ander bezoeken, maar omdat de voorjaarsvakantie was begonnen en het een drukte van jewelste was, durfde niemand zich in deze chaos met zakkenrollers enz. te wagen.

Dus onverrichter zake doorgereden naar de botanische tuinen. Je kon de paden bewandelen zonder veel mensen tegen te komen.

Wel liepen er meerdere bruidsparen rond die om beurten in de echt werden verbonden, in een kerkdienst met veel enthousiaste familie die begeleid door zeer luide muziek de diensten volgden.

De bus weer in op naar het hotel.

Nog een gigantisch winkelcentrum bezocht en prima gegeten in het restaurant van het hotel.

Kees en Lia

Hallo wij maken een rondreis van 31 juli tot 22 augustus door Noord India.Jullie kunnen ons via deze site volgen. We zullen zoveel mogelijk proberen jullie op de hoogte te houden.

Actief sinds 21 Juli 2011