Naar Port Elizabeth - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu Naar Port Elizabeth - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Naar Port Elizabeth

Door: Kees en Lia

Blijf op de hoogte en volg Kees en Lia

06 Oktober 2023 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Verslag donderdag 5 oktober

Zouden om 07.45 wegrijden: consternatie. Twee tassen weg,bleken door de bus - die drie kwartier eerder was vertrokken - te zijn meegenomen. Lang verhaal kort: ze werden bij een benzinestation afgegeven waar onze bus de tassen een half uurtje later weer oppikte, probleem opgelost.

Met een cappuccino de bus weer in voor de volgende 200 kilometer, plasje ophouden a.u.b.

We stopten in PortAlfred waar we bij de haven stopten bij Guido's. We hadden onze gerechten al eerder besteld dus e.e.a. was snel klaar.

Verder naar de toiletstop, de Nanaga Farm Stall.

Nu nog 60 km naar Port Elizabeth.

We verblijven twee nachten in het Kelway Hotel.

Volgens Louis kon dit hotel meer basic, dus eenvoudiger zijn. Bleek te pessimistisch. Prima Kamer.

Niet gegeten in hotel maar in restaurant "de Kelder" even verderop, met als voorgerecht carpaccio van krokodil en steenbok. Niet eerder gegeten maar best lekker!

• 06 Oktober 2023 - 15:37

Paul En Erna:

Mooie verhalen Lia en Kees! Leuk dat jullie zo kunnen volgen, super[e-1f618]

Kees en Lia

Hallo wij maken een rondreis van 31 juli tot 22 augustus door Noord India.Jullie kunnen ons via deze site volgen. We zullen zoveel mogelijk proberen jullie op de hoogte te houden.

Actief sinds 21 Juli 2011