Swartbergen Excursie excurs excursi - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu Swartbergen Excursie excurs excursi - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Swartbergen Excursie excurs excursi

Door: Kees en Lia

Blijf op de hoogte en volg Kees en Lia

11 Oktober 2023 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Verslag dinsdag 10 oktober

Om acht uur ontbijt en negen uur twee busjes in voor de Swart berg excursie. Omhoog naar de pas, af en toe stoppen voor een foto van een vergezicht of een mooie bloem.

Best mooi allemaal. Op een onbepaald moment remde de gids/chauffeur nogal abrupt. Slang op de weg. Van een centimeter of 40 a 50 cm. Louis - onze reisleider rende het busje uit, maakte even snel een paar foto's en greep de slang bij zijn lurven zodat iedereen een foto kon maken. De chauffeur vertelde dat hij dit werk al negentien jaar deed maar nog nooit had meegemaakt dat iemand in deze situatie een slang oppakte. Louis vertelde dat hij vanaf zijn jeugd met slangen en schorpioenen in de weer was. Top!

Vervolgens een lunch en weer naar onze eigen lodge.

Nu een paar uurtjes relaxen en om half zeven dinner. We gaan vanavond onder begeleiding sterren kijken.

Morgen richting Kaapstad.

Kees en Lia

Hallo wij maken een rondreis van 31 juli tot 22 augustus door Noord India.Jullie kunnen ons via deze site volgen. We zullen zoveel mogelijk proberen jullie op de hoogte te houden.

Actief sinds 21 Juli 2011