Kaap de Goede Hoop enz. - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu Kaap de Goede Hoop enz. - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Kaap de Goede Hoop enz.

Door: Kees en Lia

Blijf op de hoogte en volg Kees en Lia

13 Oktober 2023 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Verslag donderdag 12 oktober

Drukke dag. Kwart over acht de bus in richting Hout Bay.

Zes man/vrouw gingen een boot op om zeehonden te gaan bekijken, de rest slenteren langs de waterkant en scoorde een cappuccino.

Tien uur weer de bus in richting Chapman's Peak. Zeer indrukwekkend. Op een vieuwpunt gestopt voor diverse foto's en hier een schilderij op canvas gekocht, ongeveer eenderde van de prijs af gekregen.

Vervolgens richting Boulder's om pinguïns te bekijken. Leuk.

Daarna lunch en de bus weer in naar Kaap de Goede Hoop.

Het meest zuidoostelijke puntje van Zuid-Afrika.

Weer de bus in, nu naar Cape Point, hier staat de vuurtoren die moet zorgen dat er geen schepen aan de grond lopen.

Weer door naar de Waterfront van Kaapstad.

Hier aangekomen wat tips van Louis gekregen over restaurants enz. Aan de wandel en een goed restaurant gevonden.

Vervolgens met een taxi naar het hotel.

Morgen om half zeven ontbijt. Naar de Tafelberg.

• 13 Oktober 2023 - 07:44

Ans :

Mooie dagen en veel te zien! Prachtig.

Kees en Lia

Hallo wij maken een rondreis van 31 juli tot 22 augustus door Noord India.Jullie kunnen ons via deze site volgen. We zullen zoveel mogelijk proberen jullie op de hoogte te houden.

Actief sinds 21 Juli 2011