De ochtendsafari in het Krugerpark - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu De ochtendsafari in het Krugerpark - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu

De ochtendsafari in het Krugerpark

Door: Kees en Lia

Blijf op de hoogte en volg Kees en Lia

23 September 2023 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Verslag zaterdag 23 september

Zoals gisteren al gemeld vandaag weer op safari,nl de korte versie van zes uur tot het middaguur. Nou dat was genieten, van alles gezien: buffels, heel veel impala's, veel olifanten, vaak solo maar ook een complete kudde, zebra's, heyena's, steenbokken,wrattenzwijn, enz. enz., tot zelfs een gezin van vier leeuwen, kortom een groot succes.

Op het Lodge aangekomen eerst maar wat gegeten en terug naar onze tent. Omgekleed en naar het zwembad voor een duik.

Even douchen en op naar het restaurant. Morgen weer een lange dag in de bus.

• 23 September 2023 - 18:33

Ingrid:

[e-1f600] Spannend en mooi Lia en Kees.…..[e-1f98f][e-1f993][e-1f418][e-1f98c][e-1f992][e-1f406]….[e-1f9e1][e-1f64b]‍[e-2640]️ Ingrid

• 23 September 2023 - 18:34

Ans :

Prachtig, wat een belevenis!

Kees en Lia

Hallo wij maken een rondreis van 31 juli tot 22 augustus door Noord India.Jullie kunnen ons via deze site volgen. We zullen zoveel mogelijk proberen jullie op de hoogte te houden.

Actief sinds 21 Juli 2011