Naar Krugerpark - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu Naar Krugerpark - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Naar Krugerpark

Door: Kees en Lia

Blijf op de hoogte en volg Kees en Lia

23 September 2023 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Verslag vrijdag 22 september

Vandaag later mogen opstaan wat door veel reisgenoten werd gewaardeerd. Tegen tienen reed de bus weg bij Ndhula tented lodge. We gaan naar Hazyview bij Perry's Bridge. Hier een stop van 2,5 uur voor koffie enz. Vele winkeltjes met het gevolg dat degenen die nog geen hoofddeksel hadden er nu wel een hebben gescoord. Vervolgens reizen we naar de buitenwijken van het Krugerpark naar Nkambeni Safari Camp. Even omkleden voor de Nkambeni Sundowner Gamedrive.

Die hebben we - nu ik dit schrijf - inmiddels achter de rug. Mooi om mee te maken. De big five hebben we nog niet in zijn geheel gezien, maar wel de olifant, buffels, impala's, bush baby's, nijlpaarden en een konijn.

Nu nog een paar biertjes en dan naar bed want morgenochtend om zes de Jeep weer in voor de volgende safari.

• 23 September 2023 - 18:12

Ans :

Heerlijk een rustig begin van de dag....echt "easy going". En door naar het volgende avontuur. Mooie foto's en leuk verslag.

Kees en Lia

Hallo wij maken een rondreis van 31 juli tot 22 augustus door Noord India.Jullie kunnen ons via deze site volgen. We zullen zoveel mogelijk proberen jullie op de hoogte te houden.

Actief sinds 21 Juli 2011