Middagsafari - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu Middagsafari - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Middagsafari

Door: Kees en Lia

Blijf op de hoogte en volg Kees en Lia

27 September 2023 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Verslag dinsdag 26 september

Vandaag rijden we weer richting Zuid-Afrika en onderweg bezoek aan een ambachtelijke kaarsenfabriek: Swazi Candles. Het geheel kwam weer ten goede aan de plaatselijke bevolking. Kunstig gemaakte Afrikaanse dieren van kaarsvet. Wat souvenirs aangeschaft.

Weer de grens over met een paar nieuwe stempels in ons paspoort. Verder naar onze lodge, gelegen midden in de bush van Zululand. Het landschap is heuvelachtig en geeft opnieuw een heel ander beeld van de Afrikaanse natuur.

Aangekomen werden we door het personeel van de Bayala Private Lodge met gezang ontvangen, erg leuk. Hierna stond er een lunch klaar. Vervolgens omgekleed voor een safari-rit.Een gamedrive in het privé wildreservaat Munyawana. Was geweldig. Neushoorns, olifanten, leeuwen, gnoes, kortom bijna de hele verzameling compleet.

Hierna de bush-braai, ook geweldig.

Vervolgens naar bed, wij mogen uitslapen want wij gaan morgenochtend niet mee met de ochtendsafari, dus uitslapen!

• 27 September 2023 - 20:17

Atie Raven:

• 30 September 2023 - 07:29

Ans :

Bijgelezen vanuit Spanje. Wat een prachtige toer is het zeg. Blijven genieten, Adios Amigos!

• 30 September 2023 - 07:29

Ans :

Kees en Lia

Hallo wij maken een rondreis van 31 juli tot 22 augustus door Noord India.Jullie kunnen ons via deze site volgen. We zullen zoveel mogelijk proberen jullie op de hoogte te houden.

Actief sinds 21 Juli 2011