Naar St Lucia - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu Naar St Lucia - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Naar St Lucia

Door: Kees en Lia

Blijf op de hoogte en volg Kees en Lia

29 September 2023 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Verslag donderdag 28 september

Op tijd eruit en ca half achtde bus in op weg naar Hluhluwe-iMfolozi wildreservaat. Weer heel anders, heel mooi park. Heel veeldieren.

Hierna lunch en hop de bus weer in op weg naar St. Lucia, ingesloten door het iSimangaliso Wetland Park.

Door het dorpscentrum gereden, heel veel informatie over de diverse restaurants door Louis.

Bij het hotel aangekomen de sleutel opgehaald en ons geïnstalleerd.Consternatie buiten: Lut, onze Belgische medepassagier, had zich buitengesloten op haar balcon. Uiteindelijk opgelost door Louis.

Vervolgens op de bus naar de boot voor een tocht door het iSimangaliso Wetland Park. Heel leuk, veel hippo's en bijvoorbeeld een visarend gezien, maar geen krokodillen.

Hierna een restaurant opgezocht en hier mooi aangezeten met Klaas en Jeanet.

P. S. de wifi stelt hier weinig voor dus het sturen van nieuwe stukjes blijft een probleem...

Ik probeer het zonder foto's

Kees en Lia

Hallo wij maken een rondreis van 31 juli tot 22 augustus door Noord India.Jullie kunnen ons via deze site volgen. We zullen zoveel mogelijk proberen jullie op de hoogte te houden.

Actief sinds 21 Juli 2011