Gamedrive, laatste avond hier - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu Gamedrive, laatste avond hier - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Gamedrive, laatste avond hier

Door: Kees en Lia

Blijf op de hoogte en volg Kees en Lia

29 September 2023 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Verslag woensdag 27 september

Relaxed wakker, alles op het gemak.

Negen uur ontbijt, hierna gerelaxed tot de lunch om 13.00 uur en om 15.30 weer de Jeep in voornog een gamedrive. Weer veel olifanten, leeuwen en buffels en ook weer impala's vanzelf.

Het is hier niet altijd mooi weer dus het tweede deel zaten wij in de Jeep open en bloot in de regen maar de chauffeur toverde op tijd voor iedereen een mooie groene poncho tevoorschijn dus wij zaten redelijk droog.

Vervolgens even bijkomen in de lounge en op naar het buffet.

Hierna moest iedereen het eetwerk enz. van de afgelopen twee dagen betalen. Het pinnen duurdeenorm lang door de gebrekkige internetverbinding. De medewerkster achter de balie was nogal klein van stuk - ze hield het pinapparaat na een ingetikte code hoog in de lucht - en dat kon dan nog minutenlang duren voordat de transactie rond was. Omdat ik een stuk groter dan haar was dan haar hield ik het pinapparaat in de lucht, Klaas rukte een kruk aan, ik er boven op en toen was de goedkeuring een kwestie van seconden. Voor de veiligheid hield Klaas mijn hand vast, kortom een zeer succesvolle onderneming!

Daarna naar ons onderkomen en prima geslapen.

Kees en Lia

Hallo wij maken een rondreis van 31 juli tot 22 augustus door Noord India.Jullie kunnen ons via deze site volgen. We zullen zoveel mogelijk proberen jullie op de hoogte te houden.

Actief sinds 21 Juli 2011