Kriebels - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu Kriebels - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Kriebels

Door: lia

Blijf op de hoogte en volg Kees en Lia

30 Juli 2011 | Nederland, Venhuizen

Hallo allemaal. Zo nog een nachtje thuis en dan gaan we. Michiel brengt ons even naar het station rond 13.05 uur Nederlandse tijd [ha ha]. De kriebels beginnen nu wel te kriebelen. Ik moet zeggen dat Kees daar geen last van heeft.Het hele lijstje van de laatste doe dingen is doorgehaald. Dus even nog lekker een bakje koffie en een lekker rood wijntje en dan naar bed.We zullen jullie zo snel mogelijk ons verhaal mailen maar we moeten wel even uitrusten van de reis [rond de 9 uur vliegen]en dan een computer zien te vinden. Dat schijnt trouwens niet zo'n groot probleem te zijn in India.
Goed we zien het allemaal wel.Tot gauw.

• 30 Juli 2011 - 19:33

Ans:

Slaap lekker en goede reis. x

• 31 Juli 2011 - 09:50

Klaas En Jeanet:

Een hele voorspoedige reis toegewenst. Ga maar lekker genieten.
    We houden jullie in de gaten.
    Manon is vrijdag voor 5 maanden vertrokken naar Tenerife. Dus die gaan we ook zo volgen.
    Veel liefs van de Visjes.

• 31 Juli 2011 - 19:38

Dineke:

Hoi Kees en Lia . Een goeie reis Geniet er van met volle teugen . Veel liefs van Reinder en mij .

• 03 Augustus 2011 - 11:08

Erna:

Hallo Kees en Lia,
    Hoe is het daar? Ben benieuwd naar jullie eerste verslag!

Paul kijkt elke dag of het gras al lang genoeg is :-)

Veel liefs Paul & Erna

• 03 Augustus 2011 - 12:00

Afra:

Hoi Kees en Lia,
    Hopelijk hebben jullie een goede vlucht gehad! Hoe is het daar?
    We kijken uit naar jullie belevenissen.
    Veel plezier samen.

Groetjes, Afra en fam.

• 03 Augustus 2011 - 19:51

Meine En Fam:

Veel plezier en we zijn benieuwd naar jullie eerste verslag en doe voorzichtig

Groeten Meine,Thea,Lisa en Martijn.