Zondag 14 augustus - Reisverslag uit Bharatpur, India van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu Zondag 14 augustus - Reisverslag uit Bharatpur, India van Kees en Lia Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Zondag 14 augustus

Door: Kees en Lia

Blijf op de hoogte en volg Kees en Lia

15 Augustus 2011 | India, Bharatpur

Hallo allemaal,
Na het ontbijt van half acht vertrokken we om half negen met de bus. Een paar uur rijden naar Bharatpur. Dit hotel is meer een tussenstop. Wel een prima hotel maar verder niet veel te beleven.
Er was wel een prima zwembad. Hier hebben we lekker het zweet van het lijf gespoeld.
We konden nog wel naar een vogelreservaat. Er hadden zich 11 mensen voor opgegeven. Wij niet natuurlijk want wij wonen in Venhuizen al in een vogelreservaat. Uiteindelijk was de groep voor het reservaat maar acht personen.
Wij dus niet mee en zoals gisteren beschreven met veel moeite achter de balie van het hotel achter de computer gezeten.
's Avonds prima diner en daarna naar bed. Een heus hemelbed dus dat sliep extra lekker.
Tot morgen.

• 15 Augustus 2011 - 17:39

Afie En George:

Elke dag nemen jullie ons mee in het avontuur daar in India. Heerlijk om te lezen maar ik wil jullie een dagje meenemen in ons avontuur. Vandaag eindelijk een prachtige blauwe hemel met het zonnetje. Na een heerlijk hollands ontbijtje en de dagelijkse actitviteiten stapte we in de oude rode VW bus richting Hoogwoud. Onderweg genietend van de groene vlaktes en grazende koeien kwamen we bij de kunstkwekerij aan. Dit wilde we al heel lang een keer bezoeken maar tot onze grote teleurstelling waren ze dicht. Alleen in het weekend. Balen maar we zette onze tocht verder naar de Boet in Hoogwoud. George keek zijn ogen uit, zoveel planten en bomen, stenen en alles wat erbij hoort. Niet vergeten prachtige beelden uit India. Een groen paradijs waar je winkelwagen zo vol zit en je portemonnee zo leeg raakt. Na 2 uur rond gekeken te hebben waren we klaar voor de terugreis.
    Door al het moois waren we helemaal vergeten iets te drinken. Gauw richting Westwoud waar we een heerlijk glas ijstthee dronken op het terras. Wat kan Westfriesland toch mooi zijn! Liefs van ons

• 16 Augustus 2011 - 12:00

Erna:

Hallo!
    Vogels zat hier idd. We hebben dus heel veel regen gehad maar nu krijgen we een paar knappe dagen (hoop ik).

Maar bij jullie kan het dus ook hozen!

Jullie laatste week in India. Wat gaat het snel hé of willen jullie wel weer naar huis.
    X Paul & Erna

• 16 Augustus 2011 - 18:45

Ricardo:

Hallo allemaal, Hebben jullie ook plannen om Goa te bezoeken?? Wij hebben een leuk penthouse met 4 slaapkamers en rooftop tarrace te huur tegen een redelijk prijs...bel voor info 0091-9960321088

• 17 Augustus 2011 - 15:39

Tineke En Jan Meeste:

Lieve Lia en Kees,
    Heel duidelijke verslagen Kees. Wat maken jullie veel mee. Hebben jullie veel foto's gemaakt? Nog even en dan zijn jullie weer in Venhuizen. Hier is niet veel gebeurd; het schilderen is bijna klaar. Het was een hele klus, maar we hebben wel hulp gevraagd. Je zal wel heel wat gelopen hebben Lia. Hebben jullie veel de laarzen aan moeten doen of liepen jullie gewoon op blote voeten door de viezigheid. Zo te zien hadden jullie welsteeds mooie hotels, romantisch zo te zien. Zijn jullie nog aangekomen, veel gesnoept? We zien het allemaal wel. Geniet nog van de laatste dagen. Groeten en lieds van Tineke en Jan.